Klachten

Binnen ‘LEEF’ probeer ik (Merle Leenders) altijd goede hulp en begeleiding aan te bieden en dit alles goed te organiseren. Maar mocht u als cliënt onverhoopt toch ontevreden zijn, dan is het belangrijk om dit te bespreken. Als dat geen oplossing biedt, kunt u een klacht indienen. Ik ben als zorgverlener aangesloten bij de Klachten- en geschillenregeling Paramedici. Hieronder vindt u meer informatie.

 

Wat kan ik doen als ik ontevreden ben?

Die eerste stap die u kunt ondernemen wanneer u een klacht heeft is het aangaan van een gesprek. Het is goed mogelijk dat ik nog niet weet dat u ontevreden bent en waarover, er kan sprake zijn van een misverstand en dan kan een gesprek met voor een oplossing zorgen.

Wat als ik toch een klacht wil indienen?

Wilt u na dit gesprek toch een klacht indienen of is er een goede reden om geen gesprek aan te willen gaan? Dan kunt u gebruik maken van een wettelijk goedgekeurde klachtenprocedure. De Klachten- en geschillenregeling Paramedici, waarbij ik als zorgverlener ben aangesloten, biedt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Ga naar www.klachtenloketparamedici.nl. U vindt daar een eenvoudig formulier en nadere uitleg. Wanneer u nadere vragen hebt of er niet uitkomt, is het mogelijk om het klachtenloket telefonisch te benaderen. Meer hierover vindt u op de website.

Afspraak maken

Maak je voor het eerst een afspraak? Of ben je al geweest en wil je graag een vervolgafspraak maken?

In verband met de zomervakantie zijn wij van
18 juli tot 10 augustus via de
mail en whatsapp niet bereikbaar.

Onze telefoniste is in deze periode
wel bereikbaar voor het
maken/wijzigen van afspraken.
Zij is bereikbaar op 06-83233342